dinsdag 27 april 2010

Carburateurtje past...

 
Pffff, nou dat heeft wat voeten in aarde gehad. De carburateur komt zoals eerder vermeld van een HD 1300 (of zoiets) af. Vreemd genoeg heeft deze een kleinere diameter dan de standaard XR aansluiting op het spruitstuk. De standaard rubberen inlaat van de XR is van een soort hars en rubber gemaakt. Dit bewerken kan dus nagenoeg niet. Dus heb ik uit een stuk masssief aluminium zelf een verloopstuk gemaakt. Heeft me het vel op mijn duimen gekost, twee vijlen en ongeveer 10 van die schuurtonnetjes op mijn dremel. Maarrrrr hij past perfect. Nu alleen nog de juiste sproeiers zoeken.
Posted by Picasa

1 opmerking:

brs zei

goedzo,'gaat helemaal goed komen dus, voor de clubraces.
Ik heb nog uh.."stiekum" wat zaken opgemeten bij de "Team Mali Mito's", laatst op spa-Franco. Laat ik nog wel weten..
mzl
Stefan