zaterdag 9 augustus 2008

Hello XR!

 
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ondanks een druke periode toch nog een andere donor gezocht en gevonden. De racer heeft maar twee weken zonder kloppend hart gestaan. Vandaag een Honda XR600R opgehaald.
Fiets ziet er op de foto beter uit dan in het echt maar het blok loopt erg netjes. Is pas nog flinke onderhoud op geweest. Desondanks zal ik het toch eerst helemaal nakijken voor ik het ga inbouwen. Het is een 89 model wat wil zeggen dat er magnesium carterdeksel opzitten en een nicasil cilinderwand. Tevens zit geen electrische start op dus ik verwacht dat het blok al me al zo'n 6 a 7 kg lichter is dan het xbr blok. Ik heb effe een stukje test gereden bij de verkoper en er zit volgens mij voldoende potentie in dit blok.
 
Volgende week heb ik vakantie en dus wat tijd om te knutselen. Het restant van de motorfiets is natuurlijk nadien weer te koop, dus heb je interesse hou de blog of marktplaats dan in de gaten.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: