zaterdag 8 september 2007

Het lijkt warempel op een motorfiets

 
Alvorens ik grotere investeringen in exotische onderdelen ga doen heb ik besloten om, indien mogelijk, zoveel mogelijk originele Mito onderdelen te gebruiken. I.p.v. alle onderdelen los te kopen heb ik contact gekregen met een brommerwinkeltje die een schade Mito hebben staan. Dat komt goed uit. Na een inventarisatie van wat handig kon zijn voor het project vertrek ik op zaterdag morgen om 06:15u. Om klokslag 08:30u sta ik voor de deur. Samen met een monteur slopen we alles van het wrak af wat ik nodig heb. Met een achterwiel, achterrem, remschakel-set en wat kleine beugeltjes die ik nodig heb voor de maatvoering keer ik terug. Ik kon het natuurlijk niet laten om e.e.a. meteen te monteren om het geheel te aanschouwen. En……

het begint op een motorfiets te lijken...
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: