dinsdag 4 september 2007

Weer een onderdeeltje gevonden

 
Vandaag een subframe en tank van een Mito EVO uit 1998 binnen gekregen. Het was een koopje maar dat is ook te zien. Het frame is flink aan het roesten en de tank heeft flinke krassen. Eigenlijk beide niet zo’n probleem want tank wordt toch gespoten en het subframe ga ik niet eens gebruiken. Ik wilde het eigenlijk hebben om de juiste maten te weten. Het subframe is namelijk het enige onderdeel van een standaard Mito dat niet van aluminium is gemaakt en weegt daardoor een ton. Het subframe monteer ik voorlopig om het later te vervangen door een eigenbouw aluminium subframe. Ook heb ik inmiddels een volledige racekuip klaar liggen.
Na even gecheckt te hebben of dit allemaal een beetje past is de kuip inmiddels opgeborgen op zolder voor latere ‘behandeling’. Ik mis nog een aantal cruciale onderdelen voor het rijwiel gedeelte. Het is overigens ook niet zo makkelijk om de halve fiets, ondanks het lichte gewicht, te verplaatsen. Het voorwiel wil altijd de andere kant op.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: