vrijdag 4 juni 2010

Eerst kwalificatie

 
 
 
Het is zaterdag mooi weer en vol goede moed betreed ik de arena. Ik heb nog wat aan de vering zitten sleutelen en de remklauw loopt mooi vrij van het wiel. De sessie verloopt erg goed, ik merk dat ik zeker niet de langzaamste in het veld ben en zie op mijn laptimer de rondetijden flink zakken. In een ooghoek zie ik een 2:14min op de timer verschijnen. Wow dat is maarliefst 5 seconden sneller dan met de XBR en ik ben niet aan het pushen. Ik heb indeens vrij baan en besluit er eens goed voor te gaan zitten. Dit voelt als een snelle ronde, ik kom volgas Ramshoek uit en wil terugtikken voor de GT..... schakelpook is niet meer te vinden, losgetrild. Ik gooi het Hayabusa anker uit en kom net voor de grindbak tot stilstand. Jammer voelde als een snelle ronde. Achteraf blijkt dat ik in mijn klasse verre weg de snelste rondetijd had neergezet. Voorlopige pole dus! Wauw wie had dat een week geleden gedacht toen het motorblok in onderdelen op nog op mijn werkbank lag.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: